Najčešća pitanja

Na klik do obuće

 

 

Kako mogu da naručim određeni model obuće ?

Vrlo jednostvno. Odaberite model obuće a zatim kliknite na dugme “NARUČI ONLINE” posle čega se pojavljuje formular koji popunjavate Vašim podacima. Na kraju ostaje samo da kliknete NARUČI. Neko iz službe prodaje će Vas konstaktirati za dalje instrukcije za plaćanje.

Moj broj modela nije dostupan ?

Neki modeli obuće su dostupni samo u određenim brojevima. Vi možete naručiti samo modele čiji su brojevi dostupni. Ukoliko greškom naručite broj modela koji nije dostupan naša služba prodaje će Vas obavestiti da broj modela koji ste naručili nije dostupan.

Za koliko stiže pošiljka ?

Po registrovanoj uplati (ukoliko plaćete Uplatnicom) roba se odmah pakuje i šalje. Svaka pošiljka radnim danima stiže brzom poštom - danas za sutra. Ukoliko je ceo proces urađen pred vikend u tom slučaju isporuka se sprovodi prvi radni dan što znači da je kod roba vas sledeći dan.

Kako mogu da platim ?

Postoje dva načina plaćanja – Pouzećem (po prijemu robe) ili preko Uplatnice. Način plaćanja naglašavate u poružbenici.

Da li mogu da platim elektronski ?

Naravno. Ukoliko u vašem mobilnom uređaju ili računaru imate aplikaciju gde popunjavate elektronsku uplatnicu dovoljno je samo popunite podatke za uplatu

Po evidentiranoj uplati, roba se pakuje i radi isporuka brzom poštom.

Da li roba može da se zameni ili vrati?

Da. Ukoliko je potrebno da robu zamenite ili vratite (na primer broj ne odgovara). Robu možete vratiti u ambalaži u kojoj je dostavljena. Rok za zamenu je 7 dana od dana prijema robe.

NAPOMENA: U slučaju zamene ili vraćanje robe, ista mora biti neoštećena, neiznošena i neuprljana. Ukoliko je roba oštećena ili uprljana tada se ne može uvažiti zamena ili vraćanje robe.

 

Tražili ste danas modele

Posebno izdvajamo


 

Newsletter prijava